Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

EN ZO MAAR. UIT INTERESSE
Tarah5 schreef:tja.... Je deed het zelf een beetje, ik zou trouwens toch maar even wachten tot je er klaar voor bent
Een goede voorbereiding is het halve werk

Leeuwnie schreef:* en
ONDERTUSSEN wilde ik gewoon wat ervaringen van wat bokkers die misschien wat tips konden geven zodat ik straks, wanneer instructeur en ik samen gaan beginnen, niet helemaal BLEU begin maar in ieder geval een beetje weet waar de klepel hangt.
EN ZO MAAR. UIT INTERESSE
![]()
Misschien ben ik wel niet zo duidelijk geweest in mijn topic. Maar vijf berichtjes met "neem les" is toch wel zo'n dooddoener...
. Ik ben héél zuinig op mijn paard en ik acht mijzelf echt niet zó bedreven! Vandaar ook de wekelijkse les
en dat gaat erg goed).

Leeuwnie schreef:Ben trouwens erg benieuwd naar het topic over dat achterwaarts gaan van dat meisje met die ijslander.
Ieepe schreef:het wijken om hem met het been omteduwen en iemand anders duwt aan hem daarna (week tot hij dat goed doet) proberen alleen op de benen als hij niet loopt vlak achter het been een tikje geven ben namelijk zelf instuctuur en vaak helpt dit

Ieepe schreef:het wijken om hem met het been omteduwen en iemand anders duwt aan hem daarna (week tot hij dat goed doet) proberen alleen op de benen als hij niet loopt vlak achter het been een tikje geven ben namelijk zelf instuctuur en vaak helpt dit