Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joycie schreef:Ik heb geleerd om (tijdens de les) je handen laag te houden en dan hele kleine kneepjes te geven en je teugels gewoon door je handen laten glijden als dr neusje ook maar een klein beetje naar beneden gaat. Komt het neusje weer omhoog, teugels weer beetje aannemen en weer opnieuw vragen om te zakken.
joycie schreef:Geduld hebben en steeds iets meer vragen. Geduld is het sluetelwoord en consequent blijven met opnieuw vragen. Iedere keer opnieuw beginnen.
maar misschien nog oefeningen of tips om het goed te leren
?? Lizzle schreef:Het enige wat ik hoef te doen is mijn handen (iets) naar voren te steken, dan volgt zij mijn hand en goed aan het been houden.
!..
panache schreef:joycie schreef:Ik heb geleerd om (tijdens de les) je handen laag te houden en dan hele kleine kneepjes te geven en je teugels gewoon door je handen laten glijden als dr neusje ook maar een klein beetje naar beneden gaat. Komt het neusje weer omhoog, teugels weer beetje aannemen en weer opnieuw vragen om te zakken.
dat is ook het gene wat ik doe.. maar ik wil het nét iets meer hebben