als ik wil wijken. dan gaat hij wegrennen voor me been [ dus al ik me been wat naar achter leg dan gaat hij heel hard draven. wat nu ? hebben jullie tips
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

als die dat doet terug nemen in stap en anders afstappen en dan met je hand tegen zijn buik kijken of die het dan nog doet
als die dat doet terug nemen in stap en anders afstappen en dan met je hand tegen zijn buik kijken of die het dan nog doet
iljalover schreef::D![]()
![]()
veel gelukals die dat doet terug nemen in stap en anders afstappen en dan met je hand tegen zijn buik kijken of die het dan nog doet
veel gelukals die dat doet terug nemen in stap en anders afstappen en dan met je hand tegen zijn buik kijken of die het dan nog doet
veel geluk
DeBje schreef:Probeer om steeds 2 à 3 passen te wijken en dan ga je halt houden, dan weer rustig naar voren weer een paar passen opzij en weer halt houden. Dus niet wachten totdat hij gaat rennen maar zelf al na een paar passen terugnemen. Dit heeft bij mij erg goed geholpen.