Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zijn vaak het gevolg van een verkeerd liggend bovenbeen, waardoor de knie niet goed ligt, en de voeten dus Donald Duckerig worden.
). Gevaarlijk is dit volgens mij niet, omdat een strotouwtje breekt (helemaal als je er niet zo'n strakke knoop in legt) als er teveel druk op komt te staan. Natuurlijk is dit slechts een tijdelijk hulpmiddel, maar misschien kun je er wat mee. Nikita10 schreef:Ik zeg tegen mijn leerlingen dat ze moeten proberen O benen te maken op het paard..Meestal helpt het en anders idd zitles zodat je zit verbeterd wordt..
Enigma schreef:Ik heb ook wel eens iemand met een strotouwtje zijn stijgbeugel aan zijn singel vast zien maken, is volgens mij ook best bruikbaar (niet te strak, daar krijg je behoorlijk spierpijn van...). Gevaarlijk is dit volgens mij niet, omdat een strotouwtje breekt (helemaal als je er niet zo'n strakke knoop in legt) als er teveel druk op komt te staan. Natuurlijk is dit slechts een tijdelijk hulpmiddel, maar misschien kun je er wat mee.