Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
branka16 schreef:longeren kan ze niet.
ik ga dinsdag al na een vriendin rijden die heeft wel een bak.
kijken hoe dat gaat.
Sily schreef:Is dat goed passende zadel degeen die ze op heeft op de foto's?
Want die ligt imo veelste ver naar voren en niet helemaal lekker, zal ws niet de reden zijn waarom ze er als een gek vandoor gaat, maar who knows.
) Ik heb aan deze dingen(en andere die ik nu even niet weet) wel wat gehad.
.
branka16 schreef:Geerty is nooit goed ingereden.. Ze was in het begin al heel erg sterk in de mond, en wou niet lopen...
Maar na een tijd weer geprobeert te hebben wou ze wel en sinds dien rijd ik haar gewoon.
Als ik met een trens rijd in de wei zit ik echt alleen maar ik gallop en kan ik niet sturen. Als ik haar naar rechts stuur gaat haar hoofd wel naar rechts(soms) maar haar lichaam rechtdoor :S :S.
Een thiedeman teugel heb ik idd ook al aan gedacht... Maar ik heb op dit moment geen werk dus geen geld... das dus een probleem.

Misschien er een paar verkopen, en daar les van betalen
branka16 schreef:Het zadel past absoluut echt goed hoor hij is gepast door een zadel maker.
Ik heb dr mischien op die foto niet goed gezadeld...
Maar als je het zadel er op legt en je schuift het naar achteren blijft het op 1 plek goed liggen.
Het kan ook komen door de giga manenbos die ze heeft dat het zadel zo ver naar voren lijkt te liggen.
Longeren hebben we op die manier geprobeert alleen wil ze het niet snappen.
Op de grond luisterd ze super!
Das echt eerste klasse met haar dus das wel goed
Geerty is nooit goed ingereden.. Ze was in het begin al heel erg sterk in de mond, en wou niet lopen...
Maar na een tijd weer geprobeert te hebben wou ze wel en sinds dien rijd ik haar gewoon.
Als ik met een trens rijd in de wei zit ik echt alleen maar ik gallop en kan ik niet sturen. Als ik haar naar rechts stuur gaat haar hoofd wel naar rechts(soms) maar haar lichaam rechtdoor :S :S.
Een thiedeman teugel heb ik idd ook al aan gedacht... Maar ik heb op dit moment geen werk dus geen geld... das dus een probleem.
Ik kan haar niet laten gaan in gallop want ze stop niet meer.. en ze is drachtig dus zolang laten galoperen is niet goed aangezien ze ook te dik is.
niet erg.. kan gebeuren, wou alleen ff dat zeggen

Hollybolly schreef:ze vroeg om tips om het op te lossen...
Ze kan wel zelf blijven aanmodderen, maar straks gebeuren er ongelukken. Ze heeft geen rijbak waarin ze dingen kan uitwerken. En met zo'n onbestuurbaar paard de weg op gaan, komt niet goed...
branka16 schreef:Ik kan haar niet laten gaan in gallop want ze stop niet meer.. en ze is drachtig dus zolang laten galoperen is niet goed aangezien ze ook te dik is.