(onregelmatige) bovenbeen hulp?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

(onregelmatige) bovenbeen hulp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 16:56

Ik had gister avond wedstrijd [L1] op een manege paard, en kreeg bij onderdeel 4: K-X-M van hand veranderen in middendraf, M arbeidsdraf als commentaar Onregelmatige bovenbeenhulp.
Aangezien ik hier in mijn manege lessen nog nooit van gehoord heb, en mij altijd is geleerd gewoon mijn bovenbenen stil in het zadel te houden, en dat gister ook gedaan heb, zou ik graag willen weten wat het is? En wat dus mijn fout is geweest . [de Jury heb ik daarna overigens niet meer kunnen spreken ofzo, vandaar dat ik het hier vraag ]

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:49

Ik heb wel altijd geleerd mijn bovenbenen iets aan te spannen bij het verlangzamen, dus als je een gang langzamer gaat, of bij het halthouden. Maar nooit geweten dat je dat van een afstand kan zien.
Misschien aan je instructrice vragen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:54

Ik vind het ook heel vaag, 2 meisjes hebben het nog aan een jury gevraagd van de rubriek na mij, en die wist het ook niet? Blijkbaar hadden ook meer mensen uit mijn rubriek het commentaar op het staatje staan, maar we hebben nog steeds niemand gevonden die nou weet wat het is

Lianne007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:02

misschien kwamen te bovenbenen wel uit het zadel,dat je niet goed aandreef.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:52

voor zover ik terug heb gezien, had ik mijn benen gewoon stil, zoals altijd .
Vind het vooral zo raar, dat verder echt níemand weet wat het nou precies is? andere jury ook niet etc...

patsur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:15

heb je een filmpje ervan dan? Misschien gaf je je zithulp (bovenbenen naar beneden drukken, proberen je knie in de grond te duwen is mij geleerd) niet in een bepaald ritme ofzo?

Vind het maar een beetje raar commentaar :S