hmm het probleem is alleen zodra ik em naar het midden haal om de lijnte wisselen van kant kom ik niet als ik aan de linkerkant sta aan de rechterkant . hij laat me er gewoon niet door wil ik het proberen duwt ie recht vooruit door me heen . doe ook licht vd met em maar daar word ie niet echt antousiast van :S gaat allemaal zuchtend en kreunend .. het maakt hem verder niet egt uit of ik naast em sta of nie als hij ergens heen wil gaat hij gewoon :S net zoals gewoon d box uitlopen. en het probleem is egt in galop dat hij mij eraf wil hebben in draf en stap is ie onwijs braaf maar galop blijft hij leuk vinden . oren stijl naar voren en kijken wat ie bereikt .. ik rijd momenteel juist wel weer veel omdat het begonnen is nadat ik een tijdje niet gereden heb ..
( sorry als het allemaal zo ingewikkeld klinkt ) hij heeft laatst mijn bijrijdster er ook afgeknald ( en ze rijd vet goed en valt eigenlijk zo goed als nerges af ) heeeel hard hij begint gewoon te gille en bokt alle kante op als gewone bokke nie werken . ( is alleen met fris weer )