Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kris25 schreef:Als het echt te gevaarlijk wordt, moet je ermee stoppen. Je hebt nog geluk gehad, ik heb 4 maanden geleden mijn rug gebroken door een bokkend paard. Sinsdien ben ik ook voorzichtiger geworden. Je moet een aantal dingen gaan afwegen, hoeveel is mijn lijf me waard? Kan ik de pony aan (geestelijk en lichamelijk) enz. Ik kan niet voor jou beslissen wat je moet doen, jij weet zelf wat het beste is voor je. Ik denk dat het beste is om het door iemand anders te laten doen... Veel succes
Navidad schreef:zelf niet mee verder gaan, als jij al angst heb nu en zowiezo al onzeker bent is dat niet goed. of je moet erop gaan van we gaan we weer tegen aan, of helemaal niet!
laat het inderdaad iemand anders doen die wel kan blijven zitten. En die weet waar die mee bezig is.. ( ik zeg niet dat jij niet weet waar je mee bezig bent hoor)
maar ik bedoel iemand die weet hoe die pony een beetje in mekaar steekt.
kubus schreef:
ja klopt, ik ga er pas weer op als ik er weer (veel) meer vertrouwen in heb. Ondertussen ga ik hem veel longeren etc.
ik weet niet of überhaupt niet of iemand had kunnen blijven zitten (ik wil niet opscheppen haha) maar hij maakte echt, ja hoe zeg je dat, een soort hertensprong, heel hoog en de voorkant hoger dan de achterkant, snapje? Maar miss dat een ander het wel had zien aankomen of zo, ik weet het niet...
Verder zijn er weinig mensen op stal die de pony beter kennen dan ik, maar er zijn wel mensen die beter rijden, dus dat is dan miss een optie.