is het niet echt fijn voor het paard lijkt mij
Heeft er iemand tips om mn onderbenen stiller te krijgen??
Ps: hier zijn vast al topics over geweest, maar ik kan ze niet terugvinden. De zoekfunctie doet nogal raar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

thursje schreef:Heeey ik weet niet of je met laarzen rijdt...maar dat kan ookal veel verschil uitmaken dan met schoenen!....

Petersburg schreef:doe een toutje aan je beugel en aan je singel vast zodat je je benen beter stil houd!

wan schreef:thursje schreef:Heeey ik weet niet of je met laarzen rijdt...maar dat kan ookal veel verschil uitmaken dan met schoenen!....
ik heb ook last dat mijn benen zo bewegen (het word gelukkig wel steeds beter) maar het maakt bij mij niet uit welke rijschoenen/chaps ik aan heb
,,misschien ligt het wel daaraan idd...Kris25 schreef:proberen om je been zoveel mogelijk te laten hangen en desnoods zit lessen nemen.
Melanie_HCS schreef:
met laarzen heb je altijd een betere beenligging dan met schoenen en chaps. Je hebt veel meer steun met laarzen.
) Maar ik denk dat jij leren rijlaarzen bedoelt of niet, want daar heb je volgens mij wel heel veel steun in