Iemand Barbara of Mischa Koot als trainster?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_hannah_

Iemand Barbara of Mischa Koot als trainster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 09:06

Hallo,
Ik ben op zoek naar Barbara Koot. Iemand een idee hoe ik haar kan bereiken? Iemand raade haar aan bij mij maar het contact met diegene zijn we kwijtgeraakt.

En zijn er nog mensen die op of aanmerkingen over deze trainsters hebben?

Daag

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:08

Afgelopen zaterdag heb ik een clinic bij Barbara gereden! Ik vond haar geweldig, enthousiast, duidelijk en heel heel erg motiverend!!! Het is dat ik een wereldse trainer heb die ik voor geen goud kwijt wil, anders had ik het wel geweten!!!!

Kan je helaas niet helpen aan haar gegevens, die heb ik niet voor je....succes!

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 09:10

Oh dat is wel jammer. Maar wel fijn dat je zo enthousiast bent! Ik weet alleen niet of ik wel les van haar *durf* te nemen omdat ik nog helemaal niet zo heel goed rij en dan ben ik weer bang dat ze het te oninteressant vind..

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:12

Je moet je afvragen of je dat zelf wel wil dan. Tijdens de clinic vond ik haar ontzettend goed in het inschatten van het niveau van de ruiters. Ik heb haar zien werken met drie van mijn ponylessers (vrij jonge kinderen) en dat ging geweldig! Daarna heb ik dus zelf gereden met Harm die best lang uit de running geweest is, maar in haar ogen blijkbaar best wat in zijn mars had. Ze is geen seconde onredelijk naar hem geweest, maar toch hebben we hem gruwelijk goed aan het lopen gekregen!

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:14

Ik dacht dat zij een dressuurstal hadden in Oude Tonge, maar kan daar verder niets van vinden, misschien kun je wat met de gegevens die ik je per PM gestuurd heb.

=^.,.^=

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 09:15

Het is niet dat ik manege paard niveau rijd maar ik ga nu pas voor het eerst starten en rijd normaal wat L2 oefeningen als ik rijd. Soms wat schouderbinnenwaart en wendingen om de achterhand.. Maar ik kan hem bijv nog niet constant mooi ontspannen houden.

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 09:15

farichta schreef:
farichta schreef:
Ik dacht dat zij een dressuurstal hadden in Oude Tonge, maar kan daar verder niets van vinden, misschien kun je wat met de gegevens die ik je per PM gestuurd heb.

=^.,.^=

Oke dankje!

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:16

Of misschien via Bartels (horseacademy.nl)

veerledec

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:17

Mijn stalgenootje heeft les van Mischa als ik me niet vergis, ik kan wel voor je informeren misschien?

Annash
Blogger

Re: Iemand Barbara of Mischa Koot als trainster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:20

Ik ken iemand die traint ook wel eens bij Barbara Koot; Leonie ziet hier ook wel op bokt maar ik weet zo 1,2,3 niet hoe ze hier heet. Op andere fora heet ze Palusha...

Anders stuur mij maar even een PB'tje.

nikos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:25

Mischa koot zit tegenwoordig in Helvoirt op de Distelhoeve (aan de distelberg)! Ze zit bij Frank de Kok!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 09:29

Barbara en Mischa hebben geen dressuurstal meer in Oude Tonge, Mischa rijdt paarden voor Frans de Kok, www.kokdressage.nl.
Barbara heeft nog paarden staan in Oude Tonge, op hun voormalige dressuurstal.
Woont op de Capelleweg 1. Als je zoekt op de bedrijvengids en dan Koot in Oude Tonge tikt dan vindt je dr.
Veel succes.
Ik heb bij Mischa getraint en er ook stage gelopen, dat was erg leuk!!!

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 10:07

Ik zou niet bang zijn voor je niveau overigens, de meeste instructeurs willen aan iedereen wel lesgeven, als ze maar gemotiveerd zijn! Iedereen moet toch ergens beginnen? Kan je beter gelijk naar een goeie gaan, toch? (Ok, Anky zal niet iedereen terecht kunnen...)

Mijn instructrice is ook grand prix zelf, maar daar kan iedereen die maar wil leren gewoon bij terecht, tot meisjes op kleine ponietjes aan toe. Gewoon doen dus!

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 10:16

WowAmigo schreef:
Ik zou niet bang zijn voor je niveau overigens, de meeste instructeurs willen aan iedereen wel lesgeven, als ze maar gemotiveerd zijn! Iedereen moet toch ergens beginnen? Kan je beter gelijk naar een goeie gaan, toch? (Ok, Anky zal niet iedereen terecht kunnen...)

Mijn instructrice is ook grand prix zelf, maar daar kan iedereen die maar wil leren gewoon bij terecht, tot meisjes op kleine ponietjes aan toe. Gewoon doen dus!

Ok nouja, ik hoop dat ze nog een plekje voor me heeft.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 13:35

Shanna16 schreef:
Ik ken iemand die traint ook wel eens bij Barbara Koot; Leonie ziet hier ook wel op bokt maar ik weet zo 1,2,3 niet hoe ze hier heet. Op andere fora heet ze Palusha...

Anders stuur mij maar even een PB'tje.

Haha ik dacht ook metteen aan haar. Ze heet fresco hier op bokt. (heb haar toevallig net gepbt )

douschka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 18:33

een instructeur is er om iemand omhoog te trainen het is toch juist leuk als je resultaat ziet bij een leerling... succes ermee!

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-06 19:29

douschka schreef:
een instructeur is er om iemand omhoog te trainen het is toch juist leuk als je resultaat ziet bij een leerling... succes ermee!

Ja dat is wel waar dankje!

Bambino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:43

Ze hebben helemaal geen paarden meer staan in oude tonge ( is nu Stal Indepence) Ik train er met de paarden ( Springen ) en ga met de zonen van de eigenaar wel om en loop er ook stage 1x in de week

_Luziream

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:34

ik heb les gehad van Barbara. Echt super ze heeft ook mijn paard gereden. Ik heb echt veel geleerd van haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:23

nikos1 schreef:
Mischa koot zit tegenwoordig in Helvoirt op de Distelhoeve (aan de distelberg)! Ze zit bij Frank de Kok!

Is dat niet Jordan Stables?

liberations

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 21:25

Is er iemand die weet hoe duur zo'n les per uur zou kosten??? Ik ben namelijk nog steeds op zoek, en helvoirt is redelijk in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 09:52

Reken op 35 a 40 euro per uur. Ik heb Mischa een keer les zien geven, super !! Ze heeft net een kleine gegeven, dus geeft voorlopig geen les.

Zietje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 11:53

Mischa is echt super! Heb bij Bartels stage gelopen toen zij daar nog werkte en ze kan echt super lesgeven! Ze heeft mij echt een boel geholpen! Als je haar gegevens ofzo wil moet je maar ff PB-en

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:15

mischa en barbara geven beide les op Manege Oude Tonge. op Donderdagavond geloof ik.

Mijn instructeur heeft zelf les van Mischa en ben 2 x meegeweest
ik vind beide meiden super (Mischa en Barbara).

Goed les krijgen doe je zeker van hun.

succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:31

russel schreef:
Reken op 35 a 40 euro per uur. Ik heb Mischa een keer les zien geven, super !! Ze heeft net een kleine gekregen, dus geeft voorlopig geen les.

(gaat iets fout heb typefout gecorrigeerd )