Op andere pony's wel maar deze niet..Ik ben nu al ong. een jaar bezig om m aan de teugel te krijgen.
Weten jullie handige tips & makkelijke manieren om hem aan de teugel te krijgen ?
Dankje !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Manon schreef:Heb even het verhaal van Delphi overgeslagen, vond ik te lang![]()
Als je gewoon lekker ontspannen rond rijdt, dan heb je een heel vriendelijk beeld en dat levert meer punten op dat je hem continue aan de teugel probeert te krijgen waardoor het er spastisch uit gaan zien.
Voor de rest, investeer in een extra les, dan kun je direct geholpen worden, advies geven vanachter een beeldschermpje gaat wat lastig.

geweest..

Dawn_ schreef:1 Op wedstrijden is het dus netter, mooier om hem aan de teugell te krijgen.
2 Op andere pony's wel maar deze niet..Ik ben nu al ong. een jaar bezig om m aan de teugel te krijgen.

Dawn_ schreef:Ik heb al les
Als de instructrice de teugels 2 seconden vasthoud heeft ze hem al aan de teugel.. >;)
En dan zegt ze: benen,benen,benen
Dan lukt het ook.. maar als ik dan zelf weer aan de slag moet. En ik doe PRESCIES wat ze zegt lukt het niet..
Dawn_ schreef:Ik heb al les
Als de instructrice de teugels 2 seconden vasthoud heeft ze hem al aan de teugel.. >;)
En dan zegt ze: benen,benen,benen
Dan lukt het ook.. maar als ik dan zelf weer aan de slag moet. En ik doe PRESCIES wat ze zegt lukt het niet..