Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Esmeralda schreef:misschien een beetje stom, maar wat is het precies?? (foto?)
Dit heeft toch dezelfde werking als het "elastiek" waar ik nog weleens mensen mee ziet rijden.
Esmeralda schreef:O ja, die ken ik wel, wist niet dat het zo heette. Weer wat geleert vandaag.Dit heeft toch dezelfde werking als het "elastiek" waar ik nog weleens mensen mee ziet rijden.
Urielle schreef:Esmeralda schreef:misschien een beetje stom, maar wat is het precies?? (foto?)
dit is een gogue
http://longieren.de/zuegel/weitere/gogu ... .jpg[/img]
daantjuhhh schreef:Ik gok dat dat paard op de foto geen 2 en een half jarig paard is?
Elena schreef:daantjuhhh schreef:Ik gok dat dat paard op de foto geen 2 en een half jarig paard is?
nee die foto is oook niet van die pony
maar in haar profiel staat dat haar pony 2,5 jaar is

* Urielle schreef:Bij mij bestond het leren deel uit twee stukken en ik kan in maat full het bovenste er gewoon afhalen, dan past hij prima
Volgens mij zijn veel van die dingen voor giraffen ontworpen ipv voor paarden
. En een sperriempje maat 'full' moet altijd een halve meter af en gaatjes erbij. Dit terwijl ik mijn neusriem altijd heel hoog heb zitten (net onder jukbeen) en de sperriem absoluut niet aansnoer. Bijzetteugels moeten ook standaard gaten bij, of dubbel om de singel, anders zijn ze veel te lang. Die fabrikanten denken inderdaad dat paarden giraffen zijn met het hoofd van een bulldog ofzo