Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oosterhoff schreef:stop dan maar met die oefening. dan ben je daar nog niet aan toe. eerst de basis weer perfectioneren. en een instructeur zoeken. Voorwaarts neerwaarts in balans. Je kan ook wat oefenen aan de hand. ze moet voor eenzijdige druk leren wijken.
oosterhoff schreef:stop dan maar met die oefening. dan ben je daar nog niet aan toe. eerst de basis weer perfectioneren. en een instructeur zoeken. Voorwaarts neerwaarts in balans. Je kan ook wat oefenen aan de hand. ze moet voor eenzijdige druk leren wijken.
oosterhoff schreef:Dan moet je een andere instructeur zoeken!! of wat ik al zei je kan het aan de hand leren op de plek waar je moet drijven je vinger erin. ze moet reageren op eenzijdige druk. ga eerst eens wat schoudervoor oefenen en wat keertwendingen om de voorhand en achterhand. alles eerst in stap!!! twee pasjes en dan weer voorwaarts.
Eerlijk gezegd vind ik het niet normaal dat een paard gaat bokken en stijgeren als je gaat wijken als de res goed voor elkaar is.
Stel het zou echt zo zijn dan kan het ook nog wat medisch zijn
horsieslover schreef:oosterhoff schreef:stop dan maar met die oefening. dan ben je daar nog niet aan toe. eerst de basis weer perfectioneren. en een instructeur zoeken. Voorwaarts neerwaarts in balans. Je kan ook wat oefenen aan de hand. ze moet voor eenzijdige druk leren wijken.
ze doet alles gewoon heel goed ze loopt nageeflijk en ontspannen en mijn instructrice zegt dat ik dan gewoon door moet schoppen maar dat helpt niet meer en ze doet alles gewoon goed.Behalve dat wijken en ze is er dus wel aan toe want ze zal het toch een keer moeten leren.Denk ik?