Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
veraA schreef:Les nemen..
aischaaa schreef:ik heb 2 verschillende ik heb voor mijn paard een andere als voor mijn pony bij mijn paard zegt ze dat het komt door de vorige verzorgster want die heeft zij ook les gegeven en die bij me pony zegt dat hij vast zit en dat ik moet zorgen hem los te krijge Ja.. daar heb ik niet zo veel aan..
Citaat:Ben ook wel benieuwd wat ze vind van het feit dat je pony zijn hoofd omhoog brengt tijdens een overgang.
Kris25 schreef:naar ontspanning toe rijden en toch eens vragen wat je instructeur er dan van vind en wat voor tips hij geeft.
Tandarts is meteen overdreven, mss hou jij wel iets teveel vast van voor tijdens een overgang.
aischaaa schreef:ik heb 2 verschillende ik heb voor mijn paard een andere als voor mijn pony bij mijn paard zegt ze dat het komt door de vorige verzorgster want die heeft zij ook les gegeven en die bij me pony zegt dat hij vast zit en dat ik moet zorgen hem los te krijge Ja.. daar heb ik niet zo veel aan..