Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb je les.. Zo nee, dan zou ik dat wel gaan nemen
Het is volgens mij gewoon een dominantie probleempje. Ze heeft geen zin om in de bak te rijden en gaat vervelend doen. Verder kan ik er zo niet echt goed antwoord op geven.. Ik zou veel grondwerk in de bak gaan doen, en een keertje vrijspringen ofzo, zo gaat ze leren dat het in de bak niet alleen maar saai hoeft te zijn
Sfiejj schreef:dit hoort bij rijtechnischHeb je les.. Zo nee, dan zou ik dat wel gaan nemen
Het is volgens mij gewoon een dominantie probleempje. Ze heeft geen zin om in de bak te rijden en gaat vervelend doen. Verder kan ik er zo niet echt goed antwoord op geven.. Ik zou veel grondwerk in de bak gaan doen, en een keertje vrijspringen ofzo, zo gaat ze leren dat het in de bak niet alleen maar saai hoeft te zijn
Maar in de buitenbak doet ze het niet.
nicoleflens schreef:als je les heb zou ik het er een keer met je intructiese/instructeur over hebben...diejj kent samen met jouw je pony het beste....en diejj weet waarschijnlijk de beste manier voor jouw en je pony samen om het op te lossen
) net te doen of er niks aan de hand is, want als jij zoiets hebt van laat maar dit heeft toch geen zin, voelt hij dat. En inderdaad ga ook eens iets andere doen dan alleen rijden, dan weet hij dat het niet 'eng' is.
en ik longeer en spring daar ook dus..
Ymmik schreef:hahaha zou ZE vind het helemaal niet eng hoor!en ik longeer en spring daar ook dus..
bedankt he. Belker schreef:naar RT verplaatst.