Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik eerder afwend, dan zakt hij weer naar beneden, maakt hij een flinke bok en speurt ervandoor.. als ik de hoek diep in wil gaan, doet hij het ook.. en als ik eindelijk voorbij de hoek ben en ergens naartoe afwend, dan doet hij het precies als ik een bocht maak.. :S Het zijn echt de 2 achterste hoeken.. ik word er wel gek van want hij bokt nu steeds hoger en een keer is dat wel acceptabel maar als hij het al doet zodra ik 2 passen in draf ben.. :| Hollybolly schreef:blijf in 1 hoek een hele kleine volte draven. helpt longeren echt niet? probeer op die kleine volte in die hoek heel veel stelling te vragen, zo is t moeilijk om te bokken. ook al hij bokt. die binnenteugel er heel goed bij houden. zo klein mogelijk die volte.. zoveel mogelijk stelling, net zolang tot hij rustiger wordt en dan ga je weer rechtuit.
Maar het is denk ik wel irritant als ik hem op de hoefslag bij die hoek zet, omdat daar ook mensen willen rijden.. OemmiejO schreef:Gewoon doorrijden, klinkt miss. stom, maar sommige paarden klieren gewoon een beetje. Alert blijven in die hoek en je binnenbeen, buitenteugel erbij.
OemmiejO schreef:Gewoon doorrijden, klinkt miss. stom, maar sommige paarden klieren gewoon een beetje. Alert blijven in die hoek en je binnenbeen, buitenteugel erbij.