Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat is vooral in het begin niet makkelijk, maar probeer te blijven ademhalen en ontspannen.
paard nóg gefrustreerder
, dan wordt het alleen maar erger.
Dat helpt mij persoonlijk in ieder geval rustiger te blijven en de oorzaak bij mezelf te zoeken.Quote schreef:Dus niet váker les, maar béter les.
Ik denk dat je daar een heel stuk mee vooruit kunt.
Delphi schreef:
Of in het begin even beide
. Thanks iig! ymneuss schreef:Hm was even vergeten te zeggen dat ik niet met dit paardje les heb, maar omdat ik met die andere ook geen les meer heb zou ik misschien met deze wel les kunnen nemen. Ik heb hier nog niet eens aan gedacht. Thanks iig!

En verder veel begeleiding!!! Je geeft zelf ook al aan nog veel te moeten leren. Je bent toch nooit uitgeleerd zeg ik altijd! Nou veel succes, en bedenk dat je hier wel ruim de tijd voor moet nemen! Het zal best eens een hele tijd kunnen gaan duren, maar geduld en consequent zijn is toch de beste remedie lijkt mij zo. Laat je nog eens weten hoe het verder gaat???
Wat een verhalen allemaal zeg, maar wel goeie tips. Ontzettend leerzaam! En ik ga ze zeker zo snel mogelijk ook uitproberen. runningkawa schreef:Het is je verzorgpaard
hoe loopt hij bij de eigenaar?
.