En hij veel meer kan dan ik eigelijk gedacht had en zijn baasjes ook die zaten ook tekijken van hun.
Hij liep ook lekker naar beneden en sommige stukjes voelde ik dat hij ook wel opgericht liep en beetje onder me begon te springen.
Ik kan niet goed uit leggen maar misschien weten jullie wat ik bedoel nu vraag ik me af hoe laat je je paard opgericht lopen.
Ik dee het misschien onder bewust maar hij dee het wel kleine stukjes maar ik wil graag wat meer duidelijkheid met de hulpen en zo.
Niet dat ik het daalijk in eens verkeerd doe en dit van de week nog een paar keer kan proberen misschien dat hij het wel kan maar ik het verkeerd doe ofzow dus vandaar.
Ik heb nog geen les maar dat ga ik wel nemen want wil ook met hem gaan starten teminste dat is uit eindelijk de bedoeling.
Ik hoefde ook bijna nix tedoen en hij liep stelling als een gek en schouder binnnenwaards kan die ook wat van en wijken en zo ik heb het gevoel dat hij veeeel meer kan.

Ik hoop dat iemant me kan helpen.
Maar ik heb nog een vraagje
Hij is niet aan het been een beetje sloom dus ik rij al onwijs veel over gangen en viguren maar als ik meer been geef springt hij aan in galop dus dat is nog al iritant de heletijd draf galop weer terug nemen en ga zo maar door.
Word je na de hand erg moe van.
Terwijl als ik aan het stappen ben moet op passen dat ik me been der aan leg want dan draaft hij meteen aan.

Heeft iemant tips?
Ook als ik me stem gebruikt reageert hij der wel op maar ik ben niet van plan de heletijd me stem te gaan gebruiken ook inverband met wedstrijden.
Dus wie kan mij helpen met deze hele luie sniekie kwpn-er ruin die net doet als of die nix kan.
hihihihi

Ps
Ik weet dat der veel vragen zo als deze woorden gesteld hier op bokt en ik heb al heel wat afgelezen maar ik word hier niet echt wijzer van.
Ook heb ik dit wel eens gevraagt in een ander topic maar krijg hier geen antwoord op dus vandaar dat ik het nu maar zo probeer.

Maar het gaat niet om het aantal oefeningen die hij kan maar hoe ze worden uitgevoerd! Ik rij ook een paard, kan wijken, schouderbinnenwaarts, travers, appuyementen, wissels... maar de basis is echt niks. Het paard is scheef, heeft moeite met buiging links en zo worden de oefeningen ook nooit goed. Terwijl als je basis in orde is, je de oefeningen er met gemak uitrijdt want dan zijn ze niet meer moeilijk voor je paard.