Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Desiree schreef:Dat is typisch. Kennelijk krjig je aanwijzigen waar je zelf tijdens het rijden niet op komt.
Luckey schreef:Hierdoor is Lucky dus onregelmatig gaan lopen. Wat ik moest doen aan beide kanten is zijn voorbenen strekken om en om totdat je een knakje voelt. Dan met zijn hoofd naar schouder, heup en achterbeen ook aan beide kanten. Dit helpt echt luck kon eerst niet met zijn neud zijn heup aan te raken zonder achterwaarts te lopen en nu is hij veel leniger! Ik heb er een fysiotherapeut naar laten kijken misschien een idee voor jou?!
Tarah5 schreef:Ik blijf gewoon opletten bij mijn linkerhandje, ben gewoon een beetje spastisch.
Desiree schreef:Tarah5 schreef:Ik blijf gewoon opletten bij mijn linkerhandje, ben gewoon een beetje spastisch.
Dit is een euvel dat bij VEEL ruiters voorkomt. Steeds ritmisch terugwerken met die ene hand of gewoon vast zetten. En je doet het vaak ZONDER dat je het weet. DAarom is het niet gemakkelijk om het af te leren. Pas er voor op hoor!