Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kris25 schreef:Wat dacht ja van de minst scherpe spoor? En gewoon gaan trainen op reactie van het paard op je been?
Kris25 schreef:Wat dacht ja van de minst scherpe spoor? En gewoon gaan trainen op reactie van het paard op je been?
Kris25 schreef:Hoezo zeik ik wanneer ik vind dat ze met de minst scherpe spoor moet gaan rijden?
Citaat:Kris25 schreef:
Wat dacht ja van de minst scherpe spoor? En gewoon gaan trainen op reactie van het paard op je been?
Gut, wat een gezeik weer.
Kris25 schreef:Hoezo zeik ik wanneer ik vind dat ze met de minst scherpe spoor moet gaan rijden?
Dat is niet zeiken, dat is positive kritiek!
Ik heb ook paarden in de M gestart en met een klein knopje kun je een heel eind komen hoor!
Wat als je geen respons meer krijgt op je wieltje? Gaan stampen met je spoor met wiel?
}> ......Dat beest werd daardoor nog vervelender, begon te steigeren en te bokken,.....en jullie mogen raden wat daarna volgde. Echt jammer om te zien dat iemand die al zover is gekomen met de dressuur in de training zijn geduld niet kan bewaren......
Hercules_ schreef:Maar zo'n wieltje heeft scherpe punten waarmee je de buikwand raakt,......zo'n stompje zal waarschijnlijk een groter gedeelte raken maar minder diep.
Dat is ook het leuke van bokt.
...veel mensen hebben er lol van gehad......behalve ik
Kris25 schreef:Ik rij ook in de M en heb mijn benen ook niet altijd even stil. (ik rij overigens nooit met spoor)!