pony bijt sinds ander hoofdstel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ml0es

pony bijt sinds ander hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 21:53

Hallo,,
Mijn verzorgpaard staat op een manege, nou loopt ze met een bijzetteugel (ik rijdt haar zonder) maar ze heeft sinds een paar maanden een hoofdstel met een lage neusriem, maar als je nu de bijzetteugel vastmaakt (ookal hangt hij op het 3e langste gaatje) dan bijt ze je... ze heeft dit eerder nooit gedaan, toen ze nog een gecombineerde neusriem had (de bijzet werd dan vastgemaakt aan de neusriem niet de sperriem) Kan het zijn de ze meer druk krijgt ofzo?

iig bedankt

Groetjes Marloes

Georgette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:55

Waarom is er een switch gemaakt tussen een hoge neusriem naar een lage neusriem? Doen jullie hem niet te strak? Heeft ze wondjes op die plek? Last van d'r tanden?

ml0es

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 22:41

Ze heeft een heel nieuw hoofdstel gekregen maar ze paste het hoofdstel met de gecombineerde neusriem niet en die met de lage neusriem wel de neusriem zit iig niet te strak en de bijzetteugel ook niet... als ze rijdt dan hangt ie slap. Ze heeft geen wondjes op der neus. Ze heeft volgens mij ook geen last van der tanden.