conditie opbouwen (schema??)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

P_Tries

conditie opbouwen (schema??)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:27

ik heb een tijdje geleden een schema gevonden op een stie waarin stond hoe je het beste de conditie van je paard op kan bouwen..
Nu is mijn vraag.. is er iemand die dit schema kent??
IK ben nu denk ik al een week of 2 aan het zoeken naar dat schema ding op internet.. maar ik kom niet verder..
Als er iemand is die weet waar ik het kan vinden hoor ik het graag..
Alvast bedankt..!!

Lisjuh87

Re: conditie opbouwen (schema??)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 22:30

florislover schreef:
ik heb een tijdje geleden een schema gevonden op een stie waarin stond hoe je het beste de conditie van je paard op kan bouwen..
Nu is mijn vraag.. is er iemand die dit schema kent??
IK ben nu denk ik al een week of 2 aan het zoeken naar dat schema ding op internet.. maar ik kom niet verder..
Als er iemand is die weet waar ik het kan vinden hoor ik het graag..
Alvast bedankt..!!

Ik heb het boek paardenmassage, daar staat zo´n schema in. Als niemand anders het weet wil ik het wel voor je overtypen!

P_Tries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-05 22:32

okej nou alvast bedankt.. als niemand mij verder kan helpen zou ik het graag van je willen hebben.. en dan alleen als je er tijd voor hebt.. alvast heel erg bedankt...!!

Esterrr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-05 14:55

Ik weet natuurlijk niet hoeveel energie jou paard heeft en wat hij/zij qua werk aankan. Als ik jou was zou ik in het begin lekker losstappen en een kwartiertje half uurtje met je paardje rustig wat oefeningen/overgangen maken. Na een tijdje kun je dit weer met een kwartiertje uitbreiden.