En toen zei ik dus gelijk waarom krijg ze nu wéér een knal ja omdat ze weigerd, Ze zat zelf er zelf krom totaal geen teugels in de hand en geen been.
Toen ging ze dus de hele tijd niet springen, Het paard was absoluut niet voorwaarts, been geen reactie en dit wel ik weet niet hoevaak achter me kaar toen kreeg het paard wéér een klap met de zweep.
Het andere meisje ging balkjes lopen en ze begon helemaal te glimlachen omdat haar paard aan de teugel liep, (achterhand van het paard liep nog ergens achter in de bak) Maar goed toen zei ik van je moet het paard eens voortwaarts neerwaarts gaan rijden en kreeg een commentaar van hier tot ginde.
Toen het andere meisje is gaan springen wou ik haar helpen maar werd niet in dank afgenomen dus zij zei van ja ga er zelf dan op. Ik erop en het paard was gewoon hartstikke dood voor het been. Ik had mijn sporen nog aan dus ik gaf een klein tikje met de spoor. Toen kreeg ik de volle lading over me heen dat ik haar aan het kapot schoppen was, Ik kon ze gewoon niet bij brengen dat been doorlopen is..
Ze waren met zijn 2en zo dom dat ik niet uit kon leggen wat naar de hand toe rijden is , Wat die beesten vonden sterren kijken echt geweldig
Misschien is het een beetje een stom topic
Maar ik ben nu toch wel benieuwd wat jullie hier nu van vinden...

.