erg tribbelig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beautylin

erg tribbelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 11:10

Beste bokkers,

vandaag ga ik meerijden in de sinterklaas optocht. en ik vroeg me af of jullie me een paar tips konden geven voor als ie tribbelig word. er gaat ook harmonie mee. en Simply Silver is pas drie jaar. het paard van sinterklaas (dat voor de koets rijd) is altijd heel druk. weten jullie wat ik moet doen als mijn Silvertje ook druk word?

alvast bedankt!

sammie_44

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 11:14

Gewoon blijven praten tegen hem en heel ontspannen blijven zitten. Het is trouwens wel erg jong om een paard dan al op zo'n tochtje mee te laten doen. Ze zijn meestal nog erg onervaren waardoor ze zo weg kunnen sprinten. Ik raad het je niet aan om met zo'n jong paard mee te doen

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 11:18

Ik zou ook echt niet meerijden met een driejarige. Zeker als je weet dat ie nog niet zo lekker ontspannen is enzo. Is ook gevaarlijk voor mensen die met je meerijden, als er ééntje gaat, gaan ze vaak allemaal. Zeker wanneer er nog wat onervaren kleine ruitertjes meerijden....

beautylin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 18:00

ik ben toch gegaan, maar ik ben er halverwege uitgestapt. Hij was heel druk en alle andere pony`s ook. er was ook een ongelukt gebeurt. er was een pony die gesteigerd had, en omdat het glad was op straat was hij uitgegleden en viel hij achterover op de ruiter aii die had pijn! ze had niks gebroken maar wel overal blauwe plekken en bulten!

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 18:03

Maar goed dat het voor jou wel goed afgelopen is. Denk je voortaan wel goed na voordat je weer met zoiets mee doet met een jonge pony

beautylin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 18:18

jaa dat doe ik zeker!