yellybelly: wat je zegt zo te trainen was eigenlijk pcies waar ik mee bezig was, volte verkleinen bonnenhand naar binnen binnenbeen eraan... ze viel alleen nogal door mijn binnenbeen (snapt ze nog niet, ze begrijpt net een beejte dat been voorwaarts betekent en gaat dus alleen harder op been, zijn we nu aan aan het werken dat als ik alleen binnenbeen geef dat dit geen voorwaartse hulp is maar "zijwaarts", erg moeilijk moet ik zeggen !!) Maar iig doordat ze door mijn binnenbeen viel werd de volte veel te klein en werd het wat te moeilijk voor haar, dus staking... (tenminste ik denk dat ze het hierom deed).\
Wedstrijden zit er voorlopig nog niet in, is net een paar maanden onder het zadel en het gaat heel erg langzaam.. maar toch ietsjes vooruit..
Ik denk dat ik wat minder of iig wat rustiger moet gaan werken aan de buiging.. iig even niet meer alleen.. (ben nogal bang dat ik er foutjes inrijd en dat zou ik zonde vinden)
Larslover: Heb vorige week in de les wat geprobeert op de rechte lijn stelling te vragen, erg moeilijk omdat ze het binnenbeen nog niet helemaal begrijpt en respecteerd, maar was heel blij toen ze dit 2, 3 passen deed.. Met volte verkleinen, denk ik dat het een hele goede oplossing is om hiermee op te houden voor het echt te moeilijk word, vind het alleen erg moeilijk dit te bepalen.
Ik ga nu ook maar is 1x in de week longeren, doe dit eigenlijk nooit
Misschien dat dan haar spieren wat losser worden en het wat makkelijker oor haar word, hoop ik...
Verder kan ik nog steeds meer reactie's gebruiken hoe jullie het aan zouden pakken