Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jacaranda schreef:is er anders miss ooit iets gebeurd dat hij t eng vind ? je kunt proberen door langzaam opt te bouwen de bak in te gaan dus eerst aan de hand dan aan de longe dan aan de longe er op en miss daarna er op ! maar eerst idd na laten kijken !!!
XxriieterxX schreef:
ze heeft vroeger mee gereden op een manege en daar heeft zij hem ook gestald en nu heeft ze hem weer ergens anders gestald.
PinkyPower schreef:Ze vertelde mij dat je dan een zacht flesje moet pakken met water zonder dop(bijv van olie) daarmee op de bovenkant van het paards hoofd slaan (dus bij de voorpluk en dit doet als het goed is geen pijn) en dan stroomt het water naar beneden en denkt de pony dattie bloed. Weet niet of dit werkt en handig is, maar zij zegt iig van wel en heeft veel ervaring.
PinkyPower schreef:Misschien heeftie idd wel pijn. Iemand waarvan ik priveles krijg die ook paarden inrijdt heeft heel veel jonge moeilijke paarden die stijgeren als je opstapt. Ze vertelde mij dat je dan een zacht flesje moet pakken met water zonder dop(bijv van olie) daarmee op de bovenkant van het paards hoofd slaan (dus bij de voorpluk en dit doet als het goed is geen pijn) en dan stroomt het water naar beneden en denkt de pony dattie bloed. Weet niet of dit werkt en handig is, maar zij zegt iig van wel en heeft veel ervaring.
Alytuiere schreef:PinkyPower schreef:Ze vertelde mij dat je dan een zacht flesje moet pakken met water zonder dop(bijv van olie) daarmee op de bovenkant van het paards hoofd slaan (dus bij de voorpluk en dit doet als het goed is geen pijn) en dan stroomt het water naar beneden en denkt de pony dattie bloed. Weet niet of dit werkt en handig is, maar zij zegt iig van wel en heeft veel ervaring.
heel aparte manier, als ik dat bij mn pony zou doen zou ik nooit meer aan dr hoofd mogen zitten
Citaat:het meisje die er nu op rijd, die slaat hem tot ie het doet terwijl ze niet eens weten of die pijn heeft:S:S:S