Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ga in ieder geval voltes rijden, bedankt!! ik ga zo lekker met hem naar het bos
een jaar is inderdaad overdreven. Hij is zadelmak gemaakt met 2,5 jaar, maar is toen natuurlijk nog niet echt ingereden, met 2.8 jaar ofzo, is voor de eerste keer met hem een keertje gegaloppeert, dus met 2.6 jaar gewoon beetje gestapt en gedraafd zo'n 20 minuutjes. En het is een haflinger. Een heel jaar is dus wel overdreven. Hij is ook al ietsje ouder dan 3,5 jaar. Ik kan hem niet even flink hard laten gaan, want dan is hij weg en bokken enzovoort. Ik krijg hem dan ook niet goed meer terug. Dit lijkt me dus niet echt een optie. Ik ben laatst even flink boos geworden. Gewoon echt een keer een ruk. En wanneer hij nu echt versnelt en ik heb het rustig geprobeert, en hij is niet terug doe ik dat gewoon. Dit helpt wonderbaarlijk. Ik heb zondag een vrij lange buitenrit gemaakt en hij heeft bijna geen 1x getrokken. Ik hoop dat het zo blijft. Maar advies mag blijven gegeven worden!