De laatste weken gaat het rijden erg slecht. Ik heb sinds kort een staldeler voor hem. Zij durft hem niet aan te pakken, met het gevolg dat hij dus gewoon doet bij haar waar hij zin in heeft, zonder dat zij er wat aan doet. Wat kunnen ze lekker slim zijn
Maar goed, zodra ik erop stap, probeert hij het weer opnieuw natuurlijk. Maar de laatste weken gaat het dus slechter en dan vooral tempo, overgangen, balans, stelling etc. De basis dingen. Soms, zoals vandaag, moet ik hem dan zo hard aanpakken, dat ik niet meer weet wat ik eraan moet doen.
Eerst reed ik ook met martingaal (staldeler nog steeds), maar die heb ik nu ook af gedaan, zodat ik wat meer teugel-vrijheid had om stelling te vragen. Maar met het gevolg dat hij zijn kop 2 meter de lucht in gooit.
Ik heb geen idee meer even wat ik zou moeten doen of welke prioriteiten ik moet nemen. En om er zo maar weer op te stappen vind ik even geen optie, omdat ik dus zelf helemaal in de stress raak, dus tips/hulp is welkom.
) en internet is ook niet het handigste medium. Hmmm, toch maar "live" les gaan nemen.
Maar bedankt voor het compliment!!!