Oei wat een talentjes zijn we ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-01 19:18

Ik heb gisteren en vandaag echt g-e-w-e-l-d-i-g gereden!!! Ik had hier eerder al geschreven over mijn nageeflijkheids probleem en dat Iwaldo vaak zwaar op de hand is. Vrijdag gesprongen, extra lang losgereden ivm jong paard in de bak, nou hij sprong echt super. Sinds ik terug durf te zitten (wachten op de hindernis, best moeilijk hihi) gaat het super, Hij springt niet meer zo gigantisch en gaat niet meer in een noodvaart eropaf. Heel beschaafd! Lachen Door het opvangen en stil zetten gaat ie veel beter lopen en veel meer bijelkaar. Ik heb nu standaard een afspraak met mn instructrice; in het parcour is het óf stappen, óf galoperen. Als ik waldo nl terug wil nemen ind raf dan dendert ie door zeg maar. Met stappen is ie direct rustig en zodra ie doorheeft stap of galop, is ie veel rustiger! uitvinding van de eeuw dus. Vandaag voor mezelf dressuur gereden en dat ging ook lekker. Voor de verandering was ie eens niet zwaar op de hand en kon ik zelfs met mn hand mee. Ik was echt zo trots op mn Kwalleballie Lachen Echt hij deed super zn best. Eén keertje tong erover maar dat kan ik tegenwoordig goed oplossen.
Als bel;oning heeft ie een handje muesli gehad en mocht ie eventjes in het kleine weitje in het zonnetje. Mijn poepie Party!!
Wat is dat heerlijk dan, als het weer zo lekker gaat!!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 19:19

Ja, fijn he!! Gaaf dat t zo goed gaat hoor Party!! hoop voor je dat het vaker zo gaat!! Party!!

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 19:22

Leuk voor je!!Ik hoop dat je het zo kan houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 20:01

super joh!!
Party!! *LOL* Party!! *LOL* Party!!