Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:flink aan het werk zetten, geen 5 passen rijden zonder oefening (al is het 'maar' iets van tempowisseling of schijnovergang)
knightloekie schreef:Urielle schreef:flink aan het werk zetten, geen 5 passen rijden zonder oefening (al is het 'maar' iets van tempowisseling of schijnovergang)
sluit ik me helemaal bij aan... op een gegeven moment is je paard alleen maar met het rijden van de oefeningen bezig !! En omdat je zoveel en snel afwisseld wordt hij heel allert op je hulpen en heeft hij ook geen tijd meer om met andere dingen bezig te zijn
Citaat:. ik voer hem sinds een tijdje een suplement ter verbetering van de concentratie en innerlijke rust. bij mijn paard helpt het erg goed,
Citaat:Welk suplement gebruik jij dan, ik heb de paardendrogist catalogus, maar er staan zoveel verschillende dingen in, dat ik me afvraag welke ik nu het beste kan gebruiken,
Mijn paardje is namelijk ook verschrikkelijk kijkerig en snel uit zijn concentratie wat ik ook doe.