). Ik zit nl met het volgende. Mijn driejarige kwpn'er loopt momenteel nog in de opfok. In november komt hij op een pensionstal te staan en zou daar ook door iemand ingereden worden. Diegene is daar vertrokken en er is niemand anders. Nu twijfel ik tussen zelf doen of iemand zoeken. Heb nog nooit een paard ingereden en geen verstand van longeren. Wel ervaring met zadelmakke paarden verder rijden. Ik heb wel al zadel en hoofdstel erop gehad, hoefsmid, dekens, borstelen, stapmolen, e.d. allemaal geen probleem. Bijkomend probleem is dat ik geen goede hulp heb met eroverheen hangen e.d., niemand waar ik echt op kan rekenen en ikke is niet zo'n hele grote held
. Ik twijfel dus heel erg. Ook ben ik op zoek naar adressen/mensen in Midden-Limburg waar paarden beleerd worden op een consequente, diervriendelijke manier. Het is ook mogelijk om naar mij toe te komen. Paard komt in pensionstal met binnenmanege en alle voorzieningen.Tips
, ideeën en dressen zijn meer dan welkom. Misschien ten overvloede maar toch.... mijn paard is een grote kwpn'er met een lief maar stevig karakter van ong. 1.73 m, ik ben dus niet op zoek naar mensen onder 18 jaar.
?
Maar ik woon in Midden Limburg, vlakbij Roemond.