Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sydney2005 schreef:tips als hand optillen is bullshit, .

Malibu schreef:Sydney2005 schreef:tips als hand optillen is bullshit, .
Ik weet dat je op een forum niet allemaal dezelfde mening heb, maar je kan het misschien ook op een andere manier zeggen
Net alsof jouw tip de enige goede tip is, komt mij een beetje arrogant over om die van iemand anders maar bullshit te noemen....
Echt jammer, van zulke opmerkingen wordt ik zo moe dat ik gewoon echt geen zin meer heb om te reageren als er advies of tips gevraagd worden...
Maar fijn TS, ik hoop dat je uiteindelijk wat tips hier kan ophalen. Misschien moet je gewoon langer met je oefeningen doorgaan en dat het zichzelf dan oplost, je paard zal uiteindelijk toch spieren moeten opbouwen en dat gaat stukje bij beetje. Succes.
Sydney2005 schreef:Mijn tip is absoluut niet de enige en of beste, maar een feit is dat hand optillen, of andere kant opstellen oid alleen het gevolg ff wegneemt, maar zolang je niks aan de oorzaak doet, bereik je er niks mee.
Verder is het zo dat ik met mijn paard 2 jaar lang bezig ben geweest om m recht te richten samen met mijn instructrice en nu pas kan ik zeggen dat ik m redelijk recht heb op 2 handen en 2 benen. Nu blijft het nog een kwestie van blijven controleren, ben ik er niet scherp op, kantelt ie zo weer.
Verder ben ik geen instructrice en rij geen tig paarden per dag, dus er zullen er ongetwijfeld zijn die het beter kunnen en weten...
nameless schreef:mijn bijrijdpaard kantelt overduidelijk om onder het werk uit te komen
daffodil schreef:
En inderdaad tijdens het lessen lost het zich wel op, maar als ik zelf aan het rijden ben gaat dat gewoon niet zo gemakkelijk......
(ben niet zo streng voor mezelf, terwijl ik met lessen keurig alles opvolg en dat het dan ook goed gaat
)