Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dancer_joey schreef:hej
het is meer denk ik dat hij te lui is maar ik weet het niet zeker
en hij heeft nix wnat hij is al nagekeken door de dierenarts
volgens mij is hij gewoon lui dat zeggen er wel meer maar ik vind het moeilijk laat maar zeggen om boos op hem te worden want ik vind hem zo lief ik weet wel dat het soms nodig is en ik doe het soms ook wel en dan kan hij wel doorlopen maar ik wil het liever op een andere manier
hihih
Dancer_joey schreef:hej
het is meer denk ik dat hij te lui is maar ik weet het niet zeker
en hij heeft nix wnat hij is al nagekeken door de dierenarts
volgens mij is hij gewoon lui dat zeggen er wel meer maar ik vind het moeilijk laat maar zeggen om boos op hem te worden want ik vind hem zo lief ik weet wel dat het soms nodig is en ik doe het soms ook wel en dan kan hij wel doorlopen maar ik wil het liever op een andere manier
je moet je pony eerst veel beter voor elkaar hebben voordat je toe bent om echt te gaan springen.Je kan af en toe heus wel eens een hindernis springen maar als je een parcour gaat rijden moet je wel lekker vlot voorwaarts kunnen rijden en dat lukt je nu nog niet maar probeer maar eens heel veel overgangen te gaan rijden doe geen 5 passen hetzelfde tempo en je zult zien dat jullie met sprongen vooruit gaan.
en ik zal het doen