Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spokey schreef:Gewoon veel doen en liedjes gaan zingen zodat je rustig gaat ademhalen en ontspannen word.
Ik heb zelf ook niet veel vertrouwen in mijn paard ik ben bang om de controle te verliezen en zie allemaal rampsenario's.![]()
Gelukkig hebben de meiden van stal wel vertrouwen in mij en mijn paard. Van de week gingen we samen met een 3 jarige die net 2 maanden onder het zadel is voor de 3e keer naar buiten en morgen ga ik met een ander naar het duin.
.
. Alleen heeft het bij mij wel bijna een jaar geduurd voor dat moment er toen was
. Sylleke schreef:Pas weer gaan buitenrijden als je voelt dat je (jullie) er klaar voor bent.
Als thuis alles goed gaat, komt er vast wel een moment dat je denkt: En nu wil ik naar buiten. Tenminste, zo was het bij mij. Alleen heeft het bij mij wel bijna een jaar geduurd voor dat moment er toen was
.

) kan ook heel veel helpen om meer vertrouwen te krijgen. Als je dat niet in 1 x durft, wat ik me heel goed voor kan stellen, kan je ook iemand meenemen die de eerste keren helpt, totdat je het alleen durft.