leren,zadelmak,inrijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-01 22:28

Je kunt wel met 2,5 beginnen als je weet hoe Lachen.
Er worden al genoeg paarden te jong naar de knoppen gereden, zoals fitz al zegt.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 22:45

Bonfire was 5 toen hij Z2 dressuur was en op 7 jarige leeftijd debuteerde hij in de Grand Prix.
Maar hij kende alles na een oefening al
!

Rivella-R@chella

Berichten: 308
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-01 13:38

Heel erg bedankt voor al jullie tips. Lachen
Ik ben nu tot de conclusie gekomen dat het gewoon allemaal heel rustig aan kan en lekker speels. Ik denk dat ik gewoon ga beginnen met wandelen en haar aan allerlei dingen laten wennen.
Ennuh dat laten dekken, waar ik zelf al geen voorstander van ben, ik zal proberen de eigenaar ervan te onthouden, maar dat mennen kan ik hem zeker niet uit z'n hoofd krijgen. Al zou hij toch niet zo fanatiek met haar bezig gaan, omdat hij toch al een pony voor de kar heeft lopen. Jullie horen van me hoe het af loopt,
Oh ja wat vinden jullie van een beetje freestylen met de 2jarige? Dat kan toch geen kwaad? Hij kan dan immers vrij rondlopen in een grote ruimte op haar eigen manier. Ik heb het al wel eens gedaan en dat pakte heel goed uit.

ps: vandaag mag ik eindelijk(na 2mnd) weer naar ze toe! Ga ze is effe lekker verwennen met een schone stal.

groetjes Knipoog R@chel

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 23:03

Ik zou persoonlijk dat paardje van 2 jaar nog even lekker met z'n vriendjes in de wei laten..als je wat later begint, heb je er langer plezier van!