Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kafue schreef:Ik vraag me af waarom je uberhaupt gaat lichtrijden.
Christah schreef:Dat lichtrijden - niet aan de teugel - probleem heb ik ook gehad. Mijn paard krijgt het er alleen niet door in zijn bol
Bij mij lag het aan mijn handen... In stap, galop en met doorzitten zit je stiller, en hou je je handen op dezelfde plaats.
Dan liep hij dus ook gewoon netjes aan de teugel. Galop niet altijd, omdat hij dat gewoon erg moeilijk vindt.
Met lichtrijden had ik toen van die wiebelhandjes (niet dat ze nou naast mijn oren wapperden ofzo, maar ze gingen op en neer door het lichtrijden), waardoor mijn paard er dus helemaal geen biet meer van snapte. En dus ook zeker niet aan de teugel ging lopen...
Ik hou mijn handen nu stil... en dan blijft hij keurig netjes aan de teugel, volkomen nageeflijk, lopen. Hij legt als ware zijn hoofd in mijn handen, zo licht. Als ik weer ga wiebelen, word ik daar meteen op geattendeerd... zijn hoofd zit dan niet meer op de plek waar het moet zijn
Dus misschien dat het daar aan ligt. Let er eens op. Probeer je handen stil te houden. Hou ze dus heel stil en doe erg rustig met je handen. Misschien is het bij jou wel hetzelfde probleem![]()
Succes in ieder geval
anders shakt alles zo
janinetjjj schreef:Kafue schreef:Ik vraag me af waarom je uberhaupt gaat lichtrijden.
Deze uitleg vat ik niet helemaal..
quicklylover schreef:[
Ik zit met doorzitten veel onrustiger als met lichtrijdenanders shakt alles zo
[/quote]

consuqent (hoe je het ook moet noemen) blijven