help help help

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

silvana84

help help help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 15:53

hoi iedereen,
ik heb ideeen nodig voor een optreden met pony kamp er komen 13 kids, van geen niveau tot l niveau en nu heb ik leuke ideeen nodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dus weet jij een leuke proef, pas de deux, oefeningen voor in een viertal rijden, kunstjes, spelletjes alles is welkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laat mij julie leuke ideeen weten zodat de kids volgende week een spetterende show kunnen neer zetten voor hun ouders!!!

Alvast bedankt,
groetjes ik

Sabiine

Re: help help help

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 16:53

een paar jaar terug hebben ze bij ons op de manege met alle leden een soort kur parade gereden allenmaal in dilmatiër pakjes die waren gewoon heel simpel van wit plastic met zwarte stippen gemaakt dat is mischien wel een leuk idee maar het kost wel tijd dus ik weet niet of jullie dat redde maar alvast een tipje

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 19:25

dank je voor je idee, weet je ook nog een beetje wat voor proef (oefeningen,wendingen etc.) dat was?
groetjes sil

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:56

Moet je ergens een carrousselproefje vandaan halen!
Is erg leuk en de ruitertjes kunnen elkaar opvangen.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 12:52

wij hebben een hele gave pas de deux proef gehad, maar was meer M niveau..... gewoon zelf de meest gekke figuren verzinnen.... zo hadden wij bijvoorbeeld dat we bij B en E gingen afwenden in verzamelde draf.... tegen X halthouden... als de een achterwaarts ging reed de ander naar voren.... (soort duw efect ) en andersom ook..... daar kregen we zoveel leuke reacties over
en we waren als pippi langkous verkleed

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 15:59

Stoelendans!

Op muziek met de ponyds in een grote kring met stoelen rond draven (zonder zadel) kan ook in stap!... Als de muziek stopt moet je een stoel hebben, gewoon afstijgen vanaf de pony de stoel op, kan ook met pionnen, dan moet je een zweepje in de pion steken. is vaak wat veiliger als je drukkere ponys hebt

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 17:40

dank jullie voor de ideeen. en blijf komen met tips!!
groetjes sil

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 17:54

caroussel is erg leuk om naar te kijken vind ik altijd. Makkelijke oefeningen zijn door elkaar van hand veranderen (gaten er tussen zeg maar) voltes naast elkaar, splitsen en van plaats verwisselen. Op de middenlijn met zijn allen naast elkaar en dan met enen wenden! Zet er een leuk muziekje onder en hoppa!

Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 18:50

Met een lepel en een ei naar de andere kant op je pony, of met een bekertje water en dan proberen de emmer zo vol mogelijk te krijgen. Misshcien is het ook wel leuk om zonder de pony's te gaan line-dancen ofzo?

lovermier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 17:56

jaren geleden toen ik weleens op kamp ging hadden we een soort sprookjes verhaal nageboost.... 2 koninginnen zwart en wit..en de een had een prins en ander een prinses..maar 1 koningin was slecht en wilde dat niet...en je reedt t verhaal op je paard rond...met figuren enz

ook een x deden we een soort circus...
je had een groepje clowns en die deden allemaal grappige dingen de ene clown was dom en ging achterste voren op een paard enz..
een ander waren de stoeren meer en die sprongen allemaal over gekke dingen..hindersnis met dekens of met pylonen..
en had je nog een soort voltige....

blind paardrijden... je blinddoekt iemand op een super braaf paardje.. en andere zeggen goe die moet sturen maar je moet er wel achtersete voren op...dat is echt te grappig..maar je hebt dan wel echte brave nodig..wij hadden er toen een fjord voor..

een soort estavette((weet nie precies hoe je t schrijft)) dan heb je twee groepjes en 2 pony's en die moeten dan slalonnen en hindernisje springen en dan weer trug naar de groep.. en dan gaat de volgende... maar tegelijkerertijd nemen ze iederen een plastic bekertje met water mee en doe moeten ze dan als ze van pony zijn weer in de emmer doen..en dan wie t meeste water heeft en t snelst is natuurlijk...

suc 6 verder