Ik maak als ik ren de zelfee afstand als mijn paard, dus ik leg ze zo neer dat ik er fasoenlijk over heen kan rennen en dan liggen ze voor har goed, en dat is iid zo'n beetje een meter. Tis even passen en meten. gewoon proberen en aanpassen.
stefanietjuh
Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)
ik doe altijd 2 grote passen.. dus 2 meter ongeveer.. maar dit is dan niet goed of wel?
Dit is idd veel te veel.Gewoon even kijken hoe het gaat ik weet niet of je een pony of een paard hebt maar leg ze eerst op 1 meter en kijk hoe je paard er overheen draaft gaat het goed dus zonder hapering dan liggen ze goed en anders even wat ruimer leggen.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
voor een drafbalkje doe ik het zo: je neemt de balk en je stapt vanaf de balk vijf voeten verder..Daar komt de andere balk.. En dan moet het goed zijn normaal
voor grote paarden heb ik geleerd stap: drie voeten - draf: zes voeten - galop 9 voeten. En dan aanpassen naar de paslengte. Geen idee eigenlijk of dat goed is, het past altijd wel mooi
Idd een meter, wel ruim houden dan, je kunt de balken beter eerst iets rte ruim hebben dan te krap, dus, bij een pony gewoon een metr, grotere dieren iets meer.. het ligt idd aan de passen van je pony, mijn pony loopt op paarden passen inzn draf
DE ene zeg dat de andere dat.Je wordt hier vast niet wijzer van. Mischien even kijken via google mischien dat je iets vindt wat zeker waar is.Als je begrijp wat ik bedoel...