osteopate

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

osteopate

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 12:03

Hallo,

Wie heeft er hier ervaring met een osteopate voor je paard?
wat zijn jullie ervaringen en wat kost het

heb je een goed adresje!? hoor ik het graag

Groetjes Miss

josien

Re: osteopate

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:48

Ik ben er heel erg tevreden mee. Heb meerdere paarden geadviseerd door een osteopaat te laten behandelen en die behandeld zijn, zijn heel goed vooruit gegaan. Wel moet je de training wel aanpassen omdat het paard dan snel weer in zijn oude houding komt.

http://www.paardenosteopathie.org/basis/index1.html

Kolla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 15:52

Goede ervaringen mee. Zowel op mijn eigen paard als bij paarden van anderen. De behandeling kostte bij mij 85 euro en die was het absoluut waard!

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 17:19

waar komt deze man vandaan? en wat zijn de koste?

groetjes Miss

Joolanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:04

Pony van me zusje is er door behandelt en is heel erg goed bevallen. Net wat josien zegt dat je je traning wel moet aanpassen en nadat ze zijn behandelt ook weer rustig opbouwen.
Verzorgpony is er door behandelt en ze is er ook veel rustiger van geworden.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:12

Ik heb mijn paard een keer bij Rodinde Hoogenraad laten behandelen(op de kliniek in Slootdorp), is heel goed bevallen. Was wel prijzig, maar heeft super geholpen.

Morgen laat ik mijn paarden weer nakijken door iemand. Moet nog even kijken hoe dat bevalt, maar ik heb er goede verhalen over gehoord.
Ze gaat eerst naar Manege Bruin voor een pony en daarna komt ze bij mij langs. Als het me goed bevalt kun je wel een telefoonnummer van me krijgen

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-05 19:22

gomir schreef:
Ik heb mijn paard een keer bij Rodinde Hoogenraad laten behandelen(op de kliniek in Slootdorp), is heel goed bevallen. Was wel prijzig, maar heeft super geholpen.

Morgen laat ik mijn paarden weer nakijken door iemand. Moet nog even kijken hoe dat bevalt, maar ik heb er goede verhalen over gehoord.
Ze gaat eerst naar Manege Bruin voor een pony en daarna komt ze bij mij langs. Als het me goed bevalt kun je wel een telefoonnummer van me krijgen

hey carina,

Ja als je wilt heel graag , ik zou ook graag de kosten er van willen weten wat was je bij Rodinde Hoogenraad kwijt? en bij deze...
krijg je een deel terug van de verzekering of krijg je helemaal niets?
Ik ben voor joy uit gebreid verzekerd?

Groetjes Syl

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-05 19:27

Ik denk niet dat de verzekering uitbetaald, maar daar kun je altijd even over bellen. Misschien dat je bij kreupelheid door verschoven wervel ofzo nog wel wat terugkrijgt, maar dan zul je wel naar een osteopaat moeten die door de verzekering erkend is.

Rodinde was ik rond de 200 kwijt, wat ik morgen moet betalen zou ik niet weten. Dat kan ik je morgen vertellen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 16:46

Ik hoop niet dat t 200 euro per paard was?!!!! Vind t wel erg veel geld!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 21:06

Ik had er toen maar één mee Needje

Mijn paarden zijn vandaag gedaan, merrie was super, Otje zat wel vast, maar dat had ik ook wel verwacht. Was 80 euro kwijt voor 2 paarden dus dat viel alles mee.