Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

als hij je hand niet op zoekt of zo mischien heeft die pijn en onderdrukt die dat zo

Qimm schreef:Ik ben blond, maar wat is LDR en VWNW? Ik zie het wel vaker staan en ik snap er geen hout van
M3isSi3j schreef:Qimm schreef:Ik ben blond, maar wat is LDR en VWNW? Ik zie het wel vaker staan en ik snap er geen hout van
LDR is idd Laag, Diep en Rond. Dit houdt in dat het paard op het achterbeen loopt en hierbij een lage hoofd/hals houding heeft waarbij die zn neus achter de LL (Lood Lijn) heeft. Deze oefening is om zn rugspieren op te rekken.
VWNw betekend VoorWaards/NeerWaards. Dit is in principe de zelfde oefening als LDR enkel blijft hierbij de neus Voor de LL. Hiermee rek je de bespiering vnauit de nek en rug minder op maar het gemakkelijker het paard op de acheterhand te houden..
onley schreef:ik raad ook aan om een tandarts te laten komenals hij je hand niet op zoekt of zo mischien heeft die pijn en onderdrukt die dat zo