en bij josje kan je het ook niet voelen...
heeft er iemand een super tip? alvast bedankt!
gr. roos
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en bij josje kan je het ook niet voelen...
heeft er iemand een super tip?
maar dat kan ik dus niet zien bij mijn paard, het is gewoon heel onduidelijk
dondahsteen schreef:Ja dat snap ikmaar dat kan ik dus niet zien bij mijn paard, het is gewoon heel onduidelijk
![]()
Is er een manier om het goed te voelen (ookal is nauwelijks te voelen)
gr. roos

laulau85 schreef:Het klinkt heel stom maar rij eens met je ogen dicht een wending.
Daar hoef je geen anky voor te zijn.Het is veel moeilijker te voelne of je op het verkeerde been lichtrijd dan om gewoon even naar schouders van het paard te kijken.
M3isSi3j schreef:laulau85 schreef:Het klinkt heel stom maar rij eens met je ogen dicht een wending.
hahaha ik weet zeker dat als ik dat doe met mn paardje dat die wegspringt voor iets en ik mooi de andere kant op ga als haar!!
). Ze ziet het niet en voelt het niet. Hele lessen aan besteedt, maar helaas.
Hopen dat het lukt!
werkt toppie! haha was wel opvallend maar ach. pech
het was niet officieel 
?!
)
ik had het zelf niet eens door zo geconcentreerd was ik aan het rijden haha, maar meestal als je bijv. uit de galop komt, dan ga je vanzelf lichtrijden op het goede been... gek genoeg is dat bij mij altijd zo.. wat je ook vaak ziet is dat z ruiters of hoger wel eens op t verkeerde been rijden,... simpelweg omdat die gewoon meer doorzitten... denk ik
ziatje schreef:als hij zn buitenvoorbeen neerzet moet jij gaan staan...