Ik zit nu toch wel met een probleem. Ze wil niet lopen niet bij het wandelen niet bij het longeren en niet bij het rijden Je krijgt haar met geen mogelijk vooruit.Ik heb het geprobeerd met veel geduld en ik heb het geprobeerd om boos op haar te worden ze doet gewoon niks. Ze is 5 jaar en ik doe haar nu ongeveer 1 maandje. Heeft er iemand tips om haar aan het lopen te krijgen. Ze heeft gister wel 1 stapje gezet en toen heb ik haar uitvoerig beloond en gelijk gestopt me thet werk.
ps dit heeft ze altijd al gedaan en ze is nooit fatsoenlijk ingereden geweest.
als je haar een keer begeleid zorg dan dat als jij ernaast loopt dat er ook iemand achter loopt met een zweep... als ze stilstaat krijgt ze een knal als ze dan gaat rennen ren je een stukje mee en brengt haar tot stappen, zo doe je dat ook telkens met longeren en als je eropzit moet er ook iemand bij lopen... Succes ik weet niet of dit de oplossing is want ik weet niet wat er achter zit maar dit is mijn idee
Dat idee heb ik niet. Ze wil namelijk als ze in de wei loopt wel lopen, rennen etc. ik ben eig een beetje bang om de zweep te gebruiken. Ik heb namelijk 2 weken erover moeten doen om haar naar me toe t elaten komen. Anders liet ze der eigen gewoon niet vangen, ze was erg schuw. Als ik nu de zweep ga gebruiken zou dan niet al het vertrouwen gelijk weer weg zijn?