Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
Astragirl schreef:Maar toch zie je soms in de B lossere paarden lopen bij ons dan in de Z pakweg, dus de stelling is vestigd.
Deze paarden lopen dan volgens de berijd(st)ers "opgericht"...............
! Als ze dan de overstap willen maken naar de ZZ-licht dan vallen deze door de mand!
ehm nee grapje anders krijgen we weer ruzies hier, maar is het niet zo dat je met de moeilijkere oefeningen een paard strekt en stretcht? Ben niet helemaal thuis in alle begrijpelijke paardenbegrippen maar je wil het hoogst haalbare rijden met je paard (niet iedereen natuurlijk).
).
Citaat:Dus om punten te scoren moet ik d'r maar op de rem trekken? Dan krijg ik vanzelf een knol wat compleet vastzit, maar sta ik wel bovenaan?
Citaat:goede punten halen met de incorrect maar wel spectaculair lopende paard dan dat correct lopende paard.
Astragirl schreef:Helemaal mee eens, het paard dat correct maar minder spectaculair door de baan loopt dan een hoog opgetrokken paard met een geweldig voorbeen...zal het uiteindelijk niet halen..
Jaike schreef:Dus eigenlijk vind men dat de stelling klopt?
Mijn paard is vreselijk los en soepel door d'r lijf, hier heb ik bij een aantal goede juryleden die het zien veel voordeel mee, ook al gaan de oefeningen misschien niet helemaal op de letter, je scoort wel, andere juryleden zien het schijnbaar niet en gaan alleen lopen hakken op dat ik 2m te laat was met de overgang, terwijl de overgang wel correct was.................