Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dusja nu sinds halverwege juni,trek ik als het ware gewoon mijn benen op en weet echt niet hoe het komt,ik weet dat ik men hielen goed naar beneden moet houden enzo maar ook al probeer ik en denkik eraan,halverwege gaan mijn hielen toch nog naar boven en heb ik weer pech,want dan kan het wel gebeuren dat ik val,of ik raak mijn stijgbeugels kwijt... Angeliek schreef:Probeer mee te bewegen met je heupen. En ga zwaar in je zadel zitten. Niet meer naar de voorkant of achterkant van je zadel gaan zitten, gewoon in het midden van je zadel.
vandaag,kmocht weer op apollo:D en hij had echt goesting om te galopperen en ik denk dat dat de eerste keer is sinds ik op hem rijd das ong. bijna 1 jaar,maar goed...nu twas geweldig we gingen per 2 galopperen nuja apollo wou heletijd voorbij steken en ging er echt tegenaan...hij was eerder dan quickstep,die normaal met gemak in galop gaat tegenover apollo maar mijn schatje zat er al veel eerder in