Eind september ga ik 3 maanden de opleiding in voor ruiter bij de politie, heel leuk, maar ik zit daar intern. Thuis heb ik een paard, een Merensruin van 14 jaar. Met hem rijd ik concoursen in de L1, we hebben nou 11 winstpunten. Normaal gesproken rijden we ongeveer 5 tot 6 keer in de week, soms wat minder. Een keer in de week hebben we priveles. Verder varieer ik van in de bossen rijden tot een stuk stappen tot het oefenen van dressuur. Die 3 maanden van de opleiding ben ik dus alleen in het weekend thuis, dan wil ik hem gewoon rustig 2 tot 3 keer lekker ontspannen rijden. k heb verder ook niemadn die mijn paard die tijd voor mij kan rijden. Hebben jullie weleens gehad dat je een tijd niet tot heel weinig hebt kunnen rijden en hoe hebben jullie toen gereden? Hoe snel was jullie paard weer op zijn oude niveau? Mijn paard kan dag en nacht in de wei dus kan zoveel beweging hebben als hij zelf wil. Normaal gesproken als ik vakantie heb gehad of door ziekte niet heb kunnen rijden is hij vrij snel (3 dagen) weer op zijn oude niveau. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken.