mijn pony is niet erg makkelijk ontspannen naar beneden te rijden, ze pakt snel een kant vast en is best stug, ik weet dat ik ook zelf meer moet ontspannen maar dat lukt nog niet altijd.. maar ik probeer met rijden haar dus ontspannender te laten lopen dmv veel overgangen, snel wegdraven enz, ook gooi ik soms mijn teugels los als ze teveel op mijn handen hangt, dan drijf ik haar ook goed voorwaarts.. zodat ze even versteld staat en dan niet meer door kan blijven hangen, en ik haar naar voren drijf, dan pak ik mijn teugels weer op en probeer haar via voorwaarts rijden en wat kneepjes naar beneden te rijden dat doet ze dan een tijdje goed totdat ze weer wat ziet en weer omhoog komt, ik wil heel graag tips hoe ik hier meer en beter aan kan werken. ze moet ook meer voor het been worden en dat gaat al beter, en kantelen wat kan je daar het beste tegen doen, dat doet ze namelijk ook nog weleens.. wat ik vreemd vind op wedstrijd is ze lang niet zo moeilijk en super voor het been! in de bak heeft ze nooit zin en op wedstrijd is ze niet te houden, meerdere mensen die zo'n pony/paard hebben?
groetjes bonny4life!