Nou ik heb niet zo'n super groot probleem, maar dat kan het misschien wel worden. Aboukyra is bij haar vorige eigenaresse veel naar buiten (alleen) geweest. Toen ze bij mij kwam was alles natuurlijk anders qua stallen enzo maar wat ook anders was dat waren de paarden. Ze had namelijk bij haar vorige eigenaresse geen echte vriendjes de andere 2 paarden die daar stonden die vielen haar aan enzo dat is ook uiteindelijk de reden geweest waarom zij haar weg heeft gedaan. Maar nu als ik probeer om met Aboukyra een blokje te gaan lopen dan wil ze het erf niet af. Samen met andere paarden gaat het super goed maar als ik alleen met haar wil dan stopt ze ineens en wil ze niet meer verder gaan nog voordat we van het erf af zijn. Nou weet ik persoonlijk dat slaan niet helpt en dat doe ik daarom ook niet. Wat iedereen ook tegen me zegt ik wil alles diervriendelijk want ik wil een goede band met mijn paard. Maar omdat ik graag wil buitenrijden met haar vind ik het toch wel een probleem. Weet iemand hier hoe ik haar op een diervriendelijke manier mee krijg. Ik heb het al zo'n beetje met voer geprobeerd maar dat werkte dus niet.
Groetjes angelique