Ik stapte op, en liet haar stappen. Ik was bij de A reed op de linkerhand, en er was niks aan de hand.(af entoe gigantisch met dr hoofd schudden en teugels op zoeken, en aan de teugel lopen, soms hangen) 3/4 rijbaan verder, bij de E dus, stond ze stil, ging enorm aan dr teugels hangen enzo.... Ik wou haar door laten lopen, maar ik kreeg Obart echt geen stap verder. Ik heb haar echt moeten schoppen (wat ik echt niet snel doe!) maar daar reageerde ze ook niet op.
Ik ben na 5 minuten afgestapt, en heb haar midden van de bak weer laten hald houden, ik stapte weer op, en ik kreeg haar weer niet van dr plaats af!
Ik heb maar een zweep bij gehaald, en toen ging het redelijk, maar niet echt van jippie ik voel verbetering!
Wie kan mij helpen?
Ik heb mn instructrice al gebeld, maar krijg haar niet te pakken.
Help.....
Obart is normaal echt niet het paard dat "moe" is ofzo. Ik heb gister trouwens de hele tijd met zweep gereden, en 1 rondje draf, want toen begon ze echt te klieren (hoofd naar beneden en dr rechtrvoorbeen tegen haar hoofd willen schoppen
gaf ik een tik, gaf ze achter een trap
)ik kom echt niet verder! Het was gister warm weer, en ze is drachtig, maar ik denk dat het daar weinig mee te maken heeft!
alvast bedankt voor het lezen! Wil je een reactie geven?
xxiezz

maar toch wil ik weer ooit zonder zweep...
een eigen paard