Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Eerst was ze met rijden erg slecht voor t been...sinds ik met zweep rijd is ze vaak erg druk en wil dan hard draven. Gisteren reed ik niet lang en deed dus sneller een galopje...toen ik haar terug had liep ze zich steeds sterk te maken omdat ze nog een rondje wilde.
elmiran schreef:Ze doet het als ze schrikt, als ik haar op een volte wil zetten(heeft ze dan geen zin in) soms zijn we net voorbij de B/E en dan bedenkt ze zich in een keer dat t korter is als ze daar in een keer afwend...hoeft ze niet de hele bak door...dit doet ze niet altijd, meestal in het begin een keer dat ze dus niet de bak door gaat zoals ik t wil...kan ook zijn dat ze in eenkeer een stuk van de hoefslag af gaat en dan de binne bochten wil nemen. Dat krijg ik er gelukkig wel uit maar zodra ze dus richting hek gaat of langer het bit vast heeft kan ik niks meer doen.
We rijden ongeveer een half uur per keer, als ze er genoeg van heeft begint het geklier dan wil ze dus weer een noodstop voor t hek maken