THNX Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
THNX
. 

De andere overgangen gaan wel goed.. maar misschien dat ik het gewoon heel veel moet oefenen, soms staat hij namelijk ook wel gewoon (perongeluk
) vierkant stil, het probleem is dus alleen een beetje dat ik het niet kan controleren.. hij weet niet dat het Braaf is als hij vierkant staat, hij denkt dat het niet uitmaakt! En ik voel dus ook niet goed wanneer hij hij vierkant of scheef staat.. (even op de psychologische tour whaha) Ik kan wel veel oefenen met stap-halt overgangen en misschien gaat het dan wel beter... maar als ik hem dan steeds scheef laat halthouden leert hij het toch nooit??? 
maar het lijkt me wel een goeie!! Bombarie schreef:Het banketstaaf is ook dat ik geen spiegel in de bak heb dus ik moet me steeds omdraaien en onder hem kijken of hij recht staat, het is niet echt makkelijk te voelen
runningkawa schreef:Maar de meeste vergeten de hele voorwaartse drang en denken alleen maar aan de voorkant bij het terug komen